1. Om nieuwe klanten te ontmoeten…

Bezoekers van de Franse VakantieDagen hebben iets met Frankrijk. Ze zijn op zoek naar nieuwe verhalen over nieuwe streken en nieuwe accommodaties. U kunt het allemaal bieden.

2. Om uw netwerk uit te breiden

Alle exposanten zijn gelijkgezinden. Stuk voor stuk ondernemers met een passie voor Frankrijk. Net als u. Laat u inspireren door hen, doe nieuwe ideeën op, breid uw netwerk uit en werk waar mogelijk samen.

3. Om uw relaties te ontmoeten

Gasten van de afgelopen jaren. Nodig ze uit met onze kortingscode van 25% op de entreeprijs. Hoe bijzonder is het om elkaar weer eens te ontmoeten in Amsterdam? Verleid ze om nog eens langs te komen in Frankrijk.

4. Om uw streek te promoten…

Zet uw regio op de kaart met collega’s in de buurt. Betrek de lokale of zelfs regionale tourisme organisatie(s) erbij en zet de streek met elkaar op de kaart in Nederland tijdens De Franse VakantieDagen en….

5. Om stevige publiciteit te genereren…

‘Last but not least’. Alle regio’s en thema’s op de beurs krijgen ook redactionele aandacht in Frankrijk-bladen als En Route, Côte & Provence en Maison en France. Een bonus op uw deelname maar ook een extra reden om eens te bellen met collega’s en uw Office de Tourisme of Comité Departementale de Tourisme!

Vrijblijvend aanmelden